POLITICA DE RETUR A PRODUSELOR Green Insulation
Conform dispozitiilor Ordonantei de Urgenta nr.34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii orice client care a achizitionat online produse comercializate pe site-uri specializate apartinand S.C. Green Insulation SRL are dreptul de a denunta contractul la distanta in termen de 14 zile .
TOATE cererile de retur se adreseaza in scris pe adresa office@greeninsulation, sau completand formularul de retur disponibil pe pagina: Formular de retur al comenzilor
Atentie!!! Numai dupa ce primiti acceptul scris al operatorului nostru de pe aceasta adresa (office@greeninsulation.ro), se va returna marfa prin firma de curierat sau prin Posta Romana ( in functie de metoda de livrare aleasa la plasarea comenzii dvs. pe site).
Daca se doreste returnarea marfii din motive personale, costurile de retur urmeaza sa fie suportate de solicitant.
Produsele returnate vor fi acceptate doar daca sunt in ambalajele originale si intacte. Daca motivele de retur se datoreaza furnizorului (erori de ambalare sau livrare), costurile generate de retur vor fi suportate de furnizor. Produsele returnate trebuie sa aiba ambalajele originale si intacte pentru a se putea stabili cu exactitate eroarea produsa si invocata la retur.
Restituirea contravalorii produselor returnate se va face in maxim 30 zile de la data primirii coletului, prin virament bancar intr-un cont bancar precizat de client, prin Mandat postal sau alta forma agreata de comun acord.
Daca la momentul comenzii si livrarii produselor clientul a beneficiat de transport gratuit, valoarea acestuia, in cuantum de 20 lei, se va retine din suma ce trebuie restituita clientului. Comisioanele bancare, generate de plata intr-un cont bancar, vor fi suportate de client.
Obligaţiile consumatorului în cazul retragerii
Conform Ordonantei nr. 34/2014, consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator.
În cazul contractelor în afara spaţiilor comerciale, în cazul cărora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poştă.
Produsele trebuiesc sa fie returnate in stare buna si in ambalajele originale.
Exceptări de la dreptul de retragere
Sunt exceptate de la dreptul de retragere, în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:
-contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor,dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;
-furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pepiaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
-furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
-furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
-furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
-contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
-contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;
Daca aveti nelamuriri privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe adresa de email sau la unul din numerele de telefon afisate pe site.
Va multumim!